7 Ocak 2014 Salı

Sosisli + Ayran Sadece 1 tl

Ebeeet artık gurme olmaya karar verdim ve keşfettiğim leziz yiyecekleri sizlere tanıtacağım. ilk tanıtmak istediğim fiyat performans olarak tam bir bütçe dostu yemek.

Demin bursa kent meydanı noktasından belediye tarafına giderken, soydaş halk pazarı denen cadde üzerinde inanılmaz bir kampanya gördüm. Gözlerime inanamadımmm*-*

"sosisli + ayran 1 tl"

ben denedim aldım bir tane. yakın olan arkadaşlar kaçırmasın kapış kapış gidiyor.

bir gurme olarak eleştiri ve izlenimlerim;

-ekmek küçük ve uno nun saman gibi bayat ekmeklerine benziyor
-üzerindeki mayonez sanki kaymak gibi bişeydi mayonez tadı alamadım
-ketçap çok şekerliydi. sosisci abi bol koyayım mı gardaş diye soruyor. ketçap mayonez sınırsız diyebilirim.
-beraberindeki ayran bildiğimiz plastik marka kabın içinde değil, sürahiden bir bardağa doldurma şeklindeydi.
-önce gazete kağıdına sarmaya kalktı ben peçete yok muydu derken bi yerden çıkardı sağolsun. yakinen ilgilendi.
-ve en önemlisi içindeki sosis eti. sanki tavşan eti ile koyun eti gibi bişeydi. dana eti olduğunu düşünmüyorum onu daha önceden denemiştim bi kere.

son söz buna 1 tl verip yiyeceğinize direkt 1 tl'yi yemenin daha sağlıklı olduğunu söyleyebilirim :S


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder