7 Ocak 2014 Salı

Kore'de Misyonerlik

Tünel'den geçince sizi bir kilise selamlıyor, benim bulunduğum yerde toplam 4 tane kilise var, veya benim farkettiğim diyelim, dördünün de mimari yapısı tıpatıp aynısı...Önünde ajummalar ve yaşlı amcalar kendilerine mümin topluyorlar :P

Bide manyak birşey farkettim, işte bu kilise ms. kim'in klisesi buraya gelin, diğeri diyor bizim mr.park'ın klisesi daha ii oraya gelin falan...neyin kafasını yaşıyorsunuz olom siz :D Hazır kilise demişken, geçen sefer yaşadığım misyoner bir ajumma ile muhabbeti aktarayım...
Kore'de misyoner ajummalar oldukça rahatsız edici ve süper ısrarcı olabiliyorlar söyliyim yani...

* (bide çakallar yok temiz yüzlü evladım, yok güzel çocuğum alan tatlı dillerle ayak yapıyorlar, aben bunlarla hep konuşuyorum çünkü çok eğleniyorum lan...hele karı/kız muhabbetini açmak çok keyifli tavsiye ederim puhahahaha bu misyonerler bana yaklaşınca görmemezlikten gelmiyorum, durup konuşuyorum, ortaya süper muhabbetler çıkıyor...)

+ Merhaba sevimli çocuk
+ Yep merhaba teyzeeeeeeeeee
+ Tanrı'ya ve Jesus'a şükürler olsun senin gibi temiz yüzlü birisini dünya'ya yollamış, şimdi sana sadece birisinin doğru yolu göstermesi gerekiyor
+ Teyzeeee ben yeni değilim burada, yolumu biliyorum kekeke
+ Sana İsa Peygamberi anlatmak istiyorum evladım
+ Teyze ben Elhamdurullah müslümanım ama Hz. İsa'da benim peygamberim rahat ol sen..Biz İsa peygambere inanıyoruz ve hristiyanlığı da inkar etmiyoruz...
+ Sizin peygamberiniz farklı değilmiydi?
+ Teyze son peygamberimiz Hz. Muhammed sav amma bundan önce tüm peygamberlere inanıyoruz biz, hz. Nuh dahil..
+ Ama hristiyanlık tek gerçek Tanrı yoludur, cennet'de sana muttluluğu verecek tek inanç sistemi, bizim mükkemmel dinimizdir..Senin müslüman ailen, etraındaki arkadaşların, çevrendeki müslüman kızlar gözüne bir perde çekiyorlar, senin gerçekleri görmeni engelliyorlar, bir süre onlardan uzaklaşırsan gerçeği anlayacaksın evladım, senin gibi sevimli birçocuğu, dinine bağlı hristiyan bir kızla evlendirelim, onunla yaşadığında doğru yolu bulacaksın..gözündeki perde kalkacak..Jesus Bless Us..Amen...
+ Oha! :D
+ Ben ciddiyim evladım, nerede kalıyorsun Kore'de..
+ Teyze sizin dinizde sadece 1 tane mi karı alabiliyoom :'( ??
+ Evet...
+ Bırak kalsın teyzeee...bizim dinimizde, Kuran-ı Kerim'e göre en az 4 karı, peygamber sünnetine göre; 8 karı + 5 cariye...birazda hadisleri zorlarsak 14 karıya kadar alabiliyorum...Cennettedeki 101 huri'den bahstmiyorum bile...niye senin dinini seçeyim lan..1 tane karıyı napcam ben T.T
+ Ama evladım tek mutluluk tek bi karı bla bla

.....ben kaçtım o peşini bırakmıyor :D biraz sağa sola koşmak gerekiyor, sanırım hahha o yaşta o hırs..manyak mısınız ajummmaaa

Hazır Din olayına girmişken, benim üniversite civarında böyle uzun sakallı, hacı hoca, kara çarşalı kadınlar hiç görmedim 2 istisna dışında...
Ama Seoul Camii'nin etrafında görmek mümkün...Merak edenler için söylüyorum bunu...Malezyalılar falan Korea Universty'i seçiyorlar genelde, diğer iranlılar, araplar falan daegu ve aşağısını seçiyorlarmış üniversite için...

Bulunduğum ortamda Hz. Mevlana elbiseleri giymiş uzun sakallı, elinde sopası bulunan bir adam gördüm, karşıdan bana doğru geliyordu...Görünce şok olup şaşırmıştım. "selamun aleykum" dedim...Bana aniden döndü gözlerinden yaş gldi, dediklerinden hiçbirşey anlamdım ama ilginç bir andı :D

Birde kara çarşaflı kadınlarıda şöyle gördüm; Yine Severance Hospital'dan aşağıya iniyorum baktım merdiven üstünde 4-5 tane, birbirine sokulmuş, yan yana oturaan kara çarşaflı hatunlar var...Hemen doğruldum; selamın aleykum bacılar dedim hehe im tukish :D umm Kıvanç Tatlıtuğ?? şiş kebab? istanbul? fatih sultan mehmet? :P

falan tanıdık birşeyler söyledim, ağızlarından hiçbirşey çıkmıyor ama birbirlerine bakıp kikirdiyorlar...
Dedim bende müslümanım bütün duaları biliyorum lan :D bi "Kunut dualrını" bilmiyorum :P birtürlü ezberleyemedim onları, çook zor falan dedim...

Yanlız anlıyor gibi gülüyorlar falan ama hiç konuşmuyorlar...neyse ayrıldım yanlarından biraz aşağıya inince küçük kızlardan biri beni yakaladı o zaman anladım dertlerini :D

Anlıycağınız benim bulunduğum bölgede islam'dan eser yok =/

4 yorum:

  1. sonuna kadar katıldığım ve gülerek okuduğum bir yazı oldu :)
    sinsice yaklaşıp hedıye veren ahjummalar :)
    kendılerı de neye ınandıklarını bılmeden bu işin içindeler aslında çıkar meselesi.

    YanıtlaSil
  2. Neden yeni yazıların yok ??Çok güldüm,eğlendim yazını okurken.Diğerler yazılarda aynı şekilde.Yazmaya devam et lütfen.
    Yazıyla ilgilide bir şey söylemek ve fikrinizi almak istiyorum. O ahjummalara şaka yollu da olsa birkaç kişiyle evlilik hakkında konuşmuşsunuz ama onlar bunu müslümanlıkta gerçekten bu şekilde yaşan var olarak algılayıp Kore vatandaşlarıda İslamdan bunları önlerine sererek daha da uzaklaştırmaya çalışmazlar mı?Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama onlar araştırmadan etmeden direk düşüncelerini empoze etmeye çalışıyorlar bunu yanlış şekilde başkalarınada empoze edebilirler bana kalırsa.Doğru yola girecek Koreliyide yoldan çıkarmasınlar :D

    YanıtlaSil
  3. Hıı o misyonerlerin bir de Türkiye'de yaşayan edişınları var :D "bedava kurs veriyoz" deyip sinsiden yaklaşıyorlar :D yanii tehlike her yerde :D

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil