7 Ocak 2014 Salı

Dünya üzerinde yaşayan tek erkek olsam...Bütün kızlar benim olsa!!!

an itibari ile 60 sayılık komacan bir çizgi romanı devirmiş bulunuyorum ~~@.@

Bu 60 sayılık serüvende; yemedim, içmedim, sevdiklerimi aramadım, sormadım, gelen tüm çıkma tekliflerini aynen geri çevirdim, çiçekleri sulamadım, balıklara yem vermedim, sadece makarneks pişirip afiyetle yedim ve ice tea içtim. lakin öyle böyle bitti işte 60 sayı...pişman değilim...Okuduğum şeye gelecek olursak kitabımızın adı; Y: The Last Man (Son Erkek)

Hiç şöyle bir fanteziniz oldu mu? ‘‘Dünya üzerinde yaşayan tek erkek olsam da hatunların alayı bana kalsa, peşimden koşsa’’ dünya nüfusu bugün 7 milyar olsa hadi diyelim bunun yarısı kadın olsun 3,5 milyar hatun kişilik… Kimsenin bu kadar uç fantezisi olmamıştır sanırım. Diyceksiniz kiii, işte benim bu. hep bu fanteziyi aklımın bir ucunda kurar, düşünürdüm; keşke dünya üzerindeki bütün erkekler hemencik ölsede bi başıma kalsam ama kızların hiç biri ölmicek :D İşte bunu bir kişi daha düşünmüş, düşünmekle yetinmemiş herif 60 sayılık bir çizgi roman yazmış :@

Neyse konumuza geri dönelim. Bütün dünyada aynı anda sebebi bilinmeyen bir salgın baş gösteriyor ve bu salgının sonucu olarak Y kromozomu taşıyan bütün canlılar ölüyor. Y kromozomunun sanırım ne işe yaradığını anlatmama gerek yok. Sadece erkeklerde olan bişey, Y kromozomu yok demek, erkek yok demek :D Neyse işin özü dünya üzerinden erkek nesli siliniyor. Olayın vahametini anlayamadınız siz. Tüm erkekler diyorum size :D Politikacılar, film yıldızları, sporcular aklınıza kim geliyorsa :D Tabii bu durumdan 2 kişi yırtıyor. Kim mi bu ‘‘talihli’’ iki kişi biri Yorick Brown diğeri de onun maymunu Ampersand’dir. Çizgi romanımız da Yorick’in başından geçenlere odaklanmış durumdadır. Yorick’in bu kaos ve kargaşa ortamında iki tane amacı vardır. Biri görev icabı avustralya’da bulunan sevgilisini bulmak ve neden şu koca dünyada tek erkek olarak kendisinin kaldığını öğrenmek...

Bir anda şöle bir düşündümde korkunç birşey olabilir büssürü kızla tek başına kalmak :S hepsi tek ek facebook şifreni öğrenmek isteyecek veya şöyle bir muhabbeti çokca yapman gerekecek;

-içimde bi üzüntü var erkanşii
-aa neden hayatım ne oldu?
-bilmem bişi olmadi ama ya olursa
-nasıl yani (mavi ekran)
-ya kötü bişi olursa ve sen benim yanımda olmazsan
-ne diyosun aşkım yaaa...anlayamıyorum güzelim
-ya sen başka kızlara bakmaya çalışırsan diye üzülüyorum
- hııııı (nasıl ya??)
-bak yapar mıyım hiç bile demiyosun, demek ki haklılık payı var üzüntümün
- !?

başka bigün;

-benimle hiç ilgilenmiyorsun erkanşiim
-çağırdın kaç saatlik yoldan geldik ya hayatım
-ne bilim sen çok bilgisayarda oyun oynuyorsun, beni telefonla hiç aramıyorsun
-aşkım vallahi sadece seni değil, annem dahil kimseyi aramıyorum telefonla. çok konuşunca şarjım çabuk bitiyo otobüste falan oyun oynayamıyorum
-ama biz sevgiliyiz fırsatını bulduğunda sık sık aramalısın beni. sanki böyle bu aralar daha fazla özlüyorum gibi seni.
-aynen aşkım yaa, ben eve gideyimde oyun oynıcam arkadaşlarla
-erkanşii, ben yarın regl olucam galiba
-eee aşkım, ben ne yapabilirim..
-şeyy, birşey yapman gerekmiyor, ben birşeyler yaparsam ciddiye alma yeter...ehihihihi kikikikiikiki..
- !?

hep kız tarafı gıcık olcak değil yaaa;

- beni ne kadar seviyorsun erkanşiiim?
- 4
- nası yani?
- 4 işte
- yani anlamadım ki. ne olarak, ne üzerinden?
- bildiğin 4 işte, 4 kadar
- .....................

veya sonsuz triplere katlanmak gerekecek hepte bütün kızların;

-aşkım bütün çiftlerin kendi şarkıları var, bizim niye yok?? bizim de bi şarkımız olsun..
-(nerden bulup geliosun anlamiyorum ki) tamam olsun, sen sezen aksu seviyosun dimi?
-yaa ama öyle hemen söylemeyle olmaz kiii..
-(artık hiç olmaz) (tam bişeyler söylenicekken lafa girilir)
-karnım acıktı hadi bi yer gidelim.
(bulunulan cafeden çıkarkene sağda masa tenisi odası fark edilir)
-aa aşkım hadi masa tenisi oynayalım. ya da yok yaa bowling oynuyolar bizde oynasak mı?..
-canım bi karar ver napalım?
-sen beni sevmiosun sevsen katlanırsın..

Dünyada kalan son erkek olmanın süper bir fantaziden çok bir kabus olacağını bizlere gösteren çizgi roman olduğunu anlamışsınızdır sanırım :S

Bunun ingilizcesini okudum ama yamulmuyorsam d&r'da türkçesini görmüştüm. 60 sayısıda türkçe olarak bulunuyor mu hiçbir fikrim yok lakin şu sitede yakında türkçe olarak eklenecekmiş; http://turkcecizgiroman.blogspot.com.tr/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder