6 Ocak 2014 Pazartesi

Kore'nin en ünlü kafesi; Kaka kafe :S 또옹카페

Koreli adama sormuşlar nerden geldi aklına böyle bi yer açmak? demiş üniversite sonrası iş bulamadım, Avusturalya'ya bir tersaneye çalışmaya gittim, biriktirdiğim para ile bir iş kumayı düşündüm, sevdiğim kızın ailesi paralı olmadığım için kızı vermedi, ben de birikimimi bu işe yatırdım, ya batıp memur olmaya çalışcaktım ya da hem zengin olup hem sevdiğim kızı alcaktım, 2. oldu çok şükür Budha'ya diye bitirmiş. Cafe'de gördüğünüz herşey tuvalet ve kaka konsepti. Koreliler tuvalet içinde kaka yemeklerine bayılıyolarmış. Kaka kalıplı kekler, pastalar dondurmalar Oturulan yer tuvalet İçilen bardak pisuvar ve tampon Çorba pişen yer alaturka tuvalet Daha fazla yazamicam denemek isteyenler Seul/insadong a gidebilir. Afiyet olsun ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder