24 Kasım 2013 Pazar

Koreli ve Japon Hatunlar makyajlı ve makyajsız olarak çok farklı görünüyorlar

Koreli ve Japon Hatunlar makyajlı ve makyajsız olarak çok farklı görünüyorlar -_-

Malesef pazar sabahı bu acı gerçeği 2. kez farkettim =/ Okul'da manyak tatlı görünen hocayı üniversite' nin main gate civarında makyajsız olarak gördüm...

Görmez olaydım, oralardan geçmez olaydım....Hmm bu makyaj olayı resmen kandırıkçılık, sahtekarlık bence yaa...

Genel itibariyle de makyaj elde olan ürünü düzeltip talebi artırmaya yönelik yapılmakta bence. işte etkili bir yöntem olduğu da açık. ama sonra ürünün defosu bi şekilde ortaya çıkınca ne biliyim...eletronik eşyadaki kusurlu ürünü 15 gün içinde değiştirme olayı bunda da geçerli olur mu la....resmen şok oldum....way arkadaş ya şu make-up denen şey bu kadar mı değiştirir hatunları...

Allah bu BB-Cream denen şeyi bulanın xD (yüzü pürüzsüz bembeyaz yapıyor ama ben farkediyorum bb-cream kullandığını çünkü yüz alçıdan yapılmış beyaz heykellere benziyor.. haha yemezler -_-) sonra şu gözleri büyüten yuvarlak lensler (circle lenses) ayrı bir dumur olay =/ ama cosplay'cı japon hatunlara çok yakışıyor bu :) çok seviyorum onları böyle anime gözleriyle...Ama batılı kızlar kullanmasın lütfen, iğrenç oluyo la

Birde haftalar önce bir koridordaki uzakdoğulu bir hatunun (artık nereli bilmiyorum ama çinli olabilir belki) gözlerindeki garipliği farketmiş.. bunu sınıftaki norveçli bi kız arkadaşa söylemiştim..Sana çıkışta göstercem diyip beni odasına götürmüştü. Yatağına oturdum, kucağıma çantasını koydu, çantasının içinde böyle iğne büyüklüğünde bişey çıkardı bunu göz kapağının ve göz bebeğinin üstüne bastırıp, göz kapağını double yaptı...Onu görünce hemen korkup kaçtım...O ne la öle xD Alien'mısınız olm siz :D

Lobiye dönüşte Fransız arkadaşı gördüm, la böle böle ya dedim; Bana gerçekten kız olduğuna şükret bence. bide şöyle bir şey de var , diyerekten şu resimleri gösterdi tabletinde;


1 yorum: