5 Aralık 2013 Perşembe

Korece sevgi sözcükleri, aşk kelimeleri

Korece ~~
Sevgi Sözcükleri, Aşk Kelimeleri :D

~~ Erkan abi korece sevgilim var!! (korece sevgili ne demek lan Allah kahretmesin seni emi haha harbiden böyle yazmış ya) ona birşeyler söylemek istiyorum, birkaç kelime öğret dediler....

Aklıma gelenleri yazıyorum, öneri ve yeni kelimelere açığım hahaha

사랑해 :D Bunun türkçesini yazmak hakaret olur herhalde haha (seni seviyorum)
자기야; daha çok sevgili olanların birbirine kullandıkları sevgilim kelimesi, bebeğim, tatlım gibi anlamlarıda var...
여보 ; ise evli çiftler çok kullanıyor tatlım, balım, hayatım anlamlarına geliyor...
그린비 ile 단미; Eski kore dilinde jagi ve yobo'nun...
내 사랑; Aşkitom :P
귀여워; Sevimli

좋아해; Senden hoşlanıyorum yaaa
내가 예쁘지; Güzel miyim ben ya?
보고 싶어, Seni özledim, seni görmek istiyorum
남자친구; erkek arkadaş
여자친구; kız arkadaş
연애; çıkmak
많은 키쓰들과 안음; sana bir kamyon dolusu öpücük ve kucak
돼지; domuz demek ama koreli kızlar bayılıyor buna hahaha

우린 서로 첫눈에 반했어요; İlk göüşte aşk bu olmalı :P
내 여자친구가 되어줄래?; Kız arkadaşım (sevgilim) olur musun?
내 남자친구가 되어줄래? Erkek arkadaşım (sevgilim) olur musun?
나랑 사귈래요? Beraber çıkalım mı? Benimle çıkmak ister misin?
당신에게 반했습니다; Senin için çıldırıyorum yaaaaaaaa
우린 천생연분이야; Cennetdeki adem ile havva gibiyiz...
우리 헤어졌어; Ayrıldık lan -_-
저랑 결혼해 주세요; Evlenelim yaaaa
나는 그에게 차였어요; O benden ayrıldı T.T
그대를 볼대까지 기다려지지가않아; Seni deli gibi görmek istiyorum :(
언제나 널 생각하고있어; Her an, her zaman seni düşünüyorum...
우리가 만난 순간의 꿈꾸고; Buluştuğumuzu hayal ediyorum
죽을때까지 널 사랑해; Ölene kadar seveceğim seni....
많이 보고싶어; Seni gerçekten çoook fena özledim lan :(

Buda her dilde flörtleşmek isteyenlere bir örnek olarak gelin hahahaha :P

Türkçe;
Uzun Saçlı Kızlardan Hoşlanıyorum ♥
İngilizce;
I like girls with long hair.
Korece;
Na-neun meori-ga gin yeoja-reul joa-haeyo.
Japonca;
Watashi-wa kaminoke-ga nagai josei-o suki-desu.

~~ Aklıma yeni birşeyler gelirse devamını www.godesu.com ' eklerim ^^

4 yorum:

  1. Bu güzel paylaşım için blog sahibine çok teşekkür ederim ve ben de bir yazı yazdım. Aşk acısı nasıl geçer konusunda. Tıklayıp inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Şey BTS hayrani olan varmi yani Army ler burdamisiniz ???

    YanıtlaSil