7 Ocak 2014 Salı

Kore'de yanlış otobüse bindikten sonra utanıp inememek

Acaba ben bunu Türkiye'de de yapıyor muydum yoksa Kore'de fark ettiğim bir karakteristik özelliğim mi anlamadım, yalandan yere 45 dakika geç geldim eve :(

Ulan şimdi inersem kesin anlarlar yanlış bindiğimi, ahaha mala bak derler otobüsteki koskoca korece yazıyı görüp, okuyamamış, pis çekik gözsüz, batılı, beyaz insan seni yaaa.

.....inmeyeyim en iyisi, dedikten sonra gerçekleşir dediğim sorun :/ öyle bi'kaç durağı geçtikten sonra her zaman gelinen bir yermiş gibi inilir otobüsten, yolun karşısına geçip gelinen noktaya tekrar dönülür.... Sonrada mal mal yorgun dönülür eve...

Binilen eğer deniz otobüsüyse anlıyacağım şeyde, bildiğin kara otobüsü lan in işte :/

O kadar çekik gözlü tip sana bakınca, her hareketin takip edilince, inilmiyor lanet otobüsten işte kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

- suwon'da kimin var yeğenim?
+ gururum var amca
- nasıl?
+ egom var bi de.

İstanbul'daki üniversite yıllarım aklıma geldi...Avcılar, Cennet Mahalle derken uyuya kalınır, Yenibosna metro istasyonunda inilcek yere Bakırköy'de inilir...

Gözler açıldığında ilk şok atlatılır, ne işim var olom benim burada yaa derken, çiçekçi'nin önündeki durakta inilir, geri metroya kadar tabanlar yağlanırdı ama Kore'de hissetiğim bu utangaçlık, çekingenlik şeysi yoktu bende :/

Bir daha olursa, kesin incem bu sefer...Ha bana acı bir ders oldu bu, her aynı renkteki otobüs aynı yere gitmiyormuş demekki, 8 dakika da bir veya 45 dakika da bir geçen ilçe ve yakın şehirler arası otobüslerde bildiğimiz klasik otobüs duraklarından yolcu alıyormuş...Aman dikkat Kore'ye geldiğinizde otobüs numarasını iyi ezberleyin 7011 kkkkkkkkkkk

Bu arada aslında Kore'de yaşadığınız çevredeki her durakta inip şöyle sağda-solda 5 dakika dolaşmak gerekiyor sanırım, indiğim yer çok ilginç ve biraz da ürkütücüydü, ayyy Kore çok güzel diyenlere ilk burayı göstermek gerek sanırım, (demin sordum o indiğim yer Çin'li göçmenlerin yaşadığı bir gecekondu semtiymiş hmmmmm :S )

3 yorum:

  1. Ben Türkiye'de bile aynıyım :(

    YanıtlaSil
  2. Ya artik turkiyede otobüslerde lcd monitorler var ordan takip ediyon...bide bizim sahane soför abilerimiz...ve yardimsever halkimiz unutulmamali...

    YanıtlaSil
  3. Daha önce yaptın mı bilmiyorum ama şu Kore'deki öğrencilerin eğitim sisteminden bahset bize hangi dersleri görürler kaç saat görürler nasıl çalıştırılır v.b.

    YanıtlaSil