4 Aralık 2013 Çarşamba

Aşık bir adam, sivilceyi gamze görür

Rabbim sen neler yaratıyorsun böyle dedirtirler insana. hele bazı kızlara öyle yakışıyor ki çekik gözler, insanın sırf o gözler yüzünden o kızlara aşık olma durumu yaşanıyor...

Sizde benim gibi çekik gözlü kızlardan bir tanesini bulursanız; ilaçlayıp ideal sıcaklıkta bir camın içine koyun izleyin, çünkü ülke sınırlarında bu kızın nesli tükenmek üzeredir. omuzlarda taşınası, pamuklara sarılası, yollarına gül dökülesi, yanağına buse kondurulası bir insandır bu çekik gözlü insan.

Hani tatlılıktan ölünse ilk bunlar ölürdü dediğim kızlardır bu çekik gözlü kızlar ^.^ Tatlı şeyler yapmayı seven, duygusal, şevkatli, zayıf, şirin, uzun saçlı, renksiz gözlü, ama yeri geldiğinde odun toplayan, sağı solu toz toprak is kir pas olsada bundan zevk alan, geceleri ateşin başında kitap okuyan, gerektiğinde şalvar giyen bir kızdır bu çekikgözlü kız.

Az önce geldi bir tanesi mesela tefonumda gözüktü, sanki camının önünde durdu saçını düzeltiyordu ki o an gözgöze geldik. fotoraftaki o utanışını ve gülüşünü hatırlıyorum sadece sonra şarjım bitti sanırım gerisini tam hatırlamıyorum bir kaç dakika kendime gelemedim. çok tatlı kızdır bunlar yaaaa >.< hani cemaat kursa müridi olurum, o kadar seviyorum :S

Bi plajda göbeğini içine çeken kızlar vardır yaa...bide plajda ekmek arası domates peynir yiyen kız vardır...he işte bu çekik gözlü kız bu ikinci katagoriye giren kızdır; halktan biridir, mütevazidir , olduğu gibi doğal kızdır , özenti değildir. evlenilesi kızdır....haa o sandviçin yanına ton balığı açmıyorsa bizden değildir :P

Bazen diyorum ki; bir plak olsam, zeki müren çalsam, bozulsam. Aynı yerde takılsam ” Elbet Birgün Buluşacağız”… desem :D

"aşık bir adam, sivilceyi gamze görür"
japon atasözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder