5 Aralık 2013 Perşembe

Yaprak sarmasını en güzel yapan kız

O kadar açım ki şu an, kendisi ile acilen tanışmam gereken kızdır...

tez elden gelinlik giydirilmesi şart olan Türk kızıdır ayrıca bu.
bu devirde böyle kızlar yaşıyorsa lütfen haberdar edin sevgili arkadaşlar.

böyle parmak kalınlığında, enfes, kuş-üzümsüz (sevmiyom lan bunu) sarma sarabilen bunun yanında pirinçleri tıkır tıkır olmadan pişirip önüme koyabilecek sarma master Türk kızı arıyorum. ilgilenenler bir mesaj atabilir tabi. görüşmeler gizli tutulacaktır. iş ilanı gibi oldu sanki ama açım lan idare edin bugünlük :S

keşke böyle bir kızla tanışsam. aşık olsam. alsam koynuma okşasam saçlarını, koklasam doyasıya... uyusam bacaklarında. evine gittiğimde yaprak sarması kokuları dolansa burnuma, babasından istesem, annesine teşekkür etsem, ellerinden öpsem, bassam nikahı. sonra evlensem, sonra yine sarma yapsa bana, ben onları ısırarak yemek yerine direkt yutsam nolurdu sanki?

en güzel yaprak sarması yiyen Türk erkeği olarak "ying ile yang" gibiyiz. çok sevdiğim yetenekli bireydir dişi hatunumun yaprak sarabilessi kabiliyeti vesselam. (kurduğum cümleye bak oruçlu iken oluyo böle şeyler)

aynı zamanda ülkenin en sabırlı kızıdır bu hatun kişisi kanımca, çünkü yaprak sarması yapmak sabır işidir ve saatler süren sarma işleminden sonra 15 dk' da bittiğini gördüğünde de sabırlı olmalıdır. Türk kızının sinirli, üşütmüş, kafadan kontak halini hatırladımda şöyle bi neyse :S tırstım lan...

velhasıl "sarma yapabilen kadınları koruma derneği"ne kayıt yaptırmaları ve koruma altına alınması gereken saygıdeğer hanım kızmızdır, o yaprak sarmasını en güzel yapan Türk kızı :S kendisi hakkında acımam evlenirim dediğim kızdır. zaten annem baskı yapıp duruyor. aradan o da çıkkar. benim göbişte şişer, çifte mutluluk dedikleri bu olsa gerek :)

tanışmak için kapısında bir kutu asma yaprağıyla belireceğim kızdır.

sana yeşil yeşil yapraklar bulurum dediğim kızdır :S

sarsa da yesek dediğim kızdır.

tencereye dizip üstüne limon dilimlerini de diziyorsa bana ulaşsın.
ciddi düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder