4 Aralık 2013 Çarşamba

Diyette iken yiyecekler ile barışmak

araya uzun bir zaman girmesine izin verilmeden yapılması gereken eylem.

üstünden zaman geçtikten sonra pek bir anlamı kalmıyor çünkü. zaman çok şeyi değiştirirken, artık hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. o barışmadan da geriye kocaman bir boşluk ve yabancılık duygusu kalıyor.

şu bir hakikat ki diyette iken yiyecekler ile barışmak insana iç huzuru veren, omuzlarındaki yükü hafifleten bi eylem. ama bazen yapılmaması çok daha hayırlı olan şey.
affetmek demiyorum bak, barışmaktan bahsediyorum. zaten buraya kadar affetmek-barışmak kısmının karar aşamasını hallettiğinizi düşünüyorum. benim diyetime buradan yazdığım mesaj gibi içten olmalı özür mesajı, uzak mesafeli bir ilişki değil ise, yüz yüze görüşebilme ihtimaliniz varsa, bi zahmet kapısına gidin, ayaklarına paspas olun, yüzüne karşı sesli söylemeyi deneyin;

"sinir esnasında ağzımdan çıkan sözlerin kurbanı olmak istemiyorum karşında :(

kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar ve senden bir kereliğine olsun beni affetmeni diliyorum. kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. yine eski günlerdeki gibi olalım yiyeceklerim. seni çok seviyorum ve diyeti bırakıyorum."

seni severken yüzünü görememek üzüyor beni
barış dualarıyla yalvarıyorum ALLAH 'ıma;
ne olur affet beni
birtanem hadi gel barışalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder