5 Aralık 2013 Perşembe

Kore'de sinama keyfi

Kore'de Sinama Keyfi :D

Hemen benim kaldığım yere 5 dakikalık yürüme mesafesinde bir gençlik merkezi+sinema salonu var, "megabox" diyorlar :D

Burası yeni yapılan biryer Kore'ye ilk geldiğimde içerleri bomboş, inşaat halindeydi, bir en üst kattaki sinema salonları açıktı, şimdi giderek güzelleşiyor :D

Bu sinema salonlarının sevdiğim diğer bir yanıda eski, gösterimden kalkmış filmlerde tekrar gösterime giebiliyor veya anime filmleride oynatabiliyorlar :S

Yine Kore'ye ilk geldiğimde buraya girmiş terlik arıyordum hahahaha millet sinema izlemeye gelmiş ben burada terlik bulabilirmiyim diye soruyorum millete hahaha :(

Yaklaşık 7 aydır bir film bekliyorum, daha doğrusu 3 film bekliyordum, ilkini izlemiş olduk :D

Diğer ikisi; Nolman'ın elini değdirdiği yeni Superman Filmi
Diğeride Will Smith'in oynadığı After Earth :D
(bu iki filmi muhtemelen Türkiye'de izleyeceğim) ♥

İlk beklediğim film "Oblivion" gelmiş gitmem miiiiiiiiiiiiiii :D
Hemen gidip izlemiştim...

Ama kızlarla bu tür bilim-kurgu filmlere gitmeyin, seyir zevki falan kalmıyor, malesef Koreli Kızlarda aynıymış -_-
Başka bir bilim-kurgu filmine daha bir kızla gidersem ne olayım -_-

Oblivion gibi bir filmde romantizim, aşk bekliyorlar yaaa...

Okul çıkışı planımı yapmışım tam çıkıyorum, 2 Koreli kız...
-Erkan bir planın var mı falan filan....
evet dedim sinemaya gitcem....
-Bizde gelelim....
oki doki dedim...

Yolda hangi filme gitsek diye konuşuyorlar...
Alooo dedim boşuna tartışmayın hangi filmi izleyeceğimiz belli; Oblivion :D

Ya onda romantik sahne var mı dediler.......
Olmaz mı lan dedim; adam uzay gemisine atlıyo sevgilisi ile...İki kollarını açıyorlar titanic style yapıyorlar dedim :D

Gerçekten mi diye sordular bide yaaaaaaaaaa -_-

Filmi pek beğendim :D Görüntüler , efekler gerçekten güzeldi, muazzamdı. Sıkılmadan izliyorsunuz filmi, Her şeyden önce filmde mevcut gelecek tasviri mükemmel yapılmış. İzlerken bakmaya doyamıyorsunuz. Hele birkaç sahneyi durdur, doya doya bak birkaç saat. O derece :D

Kızlar da bu tür filmlere beraber gitmek isterse napıyoruz? GAÇIIIIIN :S





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder