5 Aralık 2013 Perşembe

Fark yaratmaya çalışmak

 ~ fark yaratmayı mecazi değil gerçek anlamda götünden anlamış insanların aktivitesi

ben bazan duyduklarım karşısında kilitleniyorum. tamam helikopter görünce tırsan envira yerlisi kadar değil belki fakat bu nedir lan? bunu yaptıran adamla nasıl sağlıklı bir muhabbet kurabilirsin? bunu yaptıran adamın, bunu yaptırdığından eminsen onun hiçbir muhabbetine ortak olamazsın.

nasıl geliyor ki bu noktaya insan? ilk nasıl doğdu? doğarken yanlış bişeyler mi yaptılar, dış gebelik dedikleri şeyin sonucu mu bu adam? lan favori mi düzeltiyorsun, gölge mi attırıyorsun , balyaj mı yaptırıyorsun? şey lan bu. yüzünüz bitti ha? o derece ha?

ulan yoksa lafına, sözüne güvendiğimiz, yanında bacak bacak üstüne atmayıp birlikte hükümeti ciddi ciddi eleştirdiğimiz adamlar da yaptırıyor mu? "2 b yasası, orman vasfını yitirmiş araziler" derken, yoksa götünün sızısıyla divanın üzerinde ciddi ciddi oturan bir adam mı aslında o?

bilemezsin...yazıyı okudunuz neden bahsettiğimi anlamadınız, akşam iki şirket yöneticisinin konuşmasına tesadüfen kulak misafiri oldum...duyduklarıma inanamadım...dışardan baksan saç, giyim 10 numara adam dersin ama o duyduklarım ne lan :S acaba dolgun, manyak bir maaş alınca butür şeylere mi yöneliyor insanlar...tamam özel hayatları ne bok yerlerse yesinler banane ama eğer bu adamlardan bunları duyorsam kim bilir aslında diğer insanlar neler yaşıyor lan, şu anda selam verdiğin, seviyeli bir sohbet yaptığın arkadaşın ne yapıyor? cidden bilemiyorsun...vay be neler duyuyoruz :S

bundan sonra; "episteme... buna problematik vasıf kazandıran konunun epistemolojik boyutu mühim " diyen adamı "ilginç şeyler söylüyor bana" diye dinlemem. "oha bunu yaptırmış lan bu" diye dinlerim :S

ya belkide "e ne var ki bunda, bu kadar şaşıracak?" denen bişey bu, belkide ben çok safım, ot gibi bir hayat yaşıyorum lan...o adamların yaptıkları hayat içersinde olağan birşey belkide...

Neyse salla gitsin ben saftirik hayatıma devam edemde şu sorunun cevabını düşünem mesela; Halamın oğlu benim neyim olur? ben hep kendisine murat abi diyorum ama 3. kişilerle konuşurken halamın oğlu diyorum :D Kuzen olsa teyze çocuklarıda kuzen, amca çocuklarıda kuzen, bari dayı & hala çocukları kuzen olmasa :S neyse ben yatayım oruç etkisini göstriyore sanırsam, son bi hafta..direnerkan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder