4 Aralık 2013 Çarşamba

Körü sosuna bayıldığım

....inan kelime bulamıyorum. sevgimi, hissettiklerimi anlatmaya yetecek bir kelime bulamıyorum. dünya üzerinde yazılmış bulunan tüm kitapların toplamındaki kelimeler bile, yetmez sana olan sevgimi anlatmaya, kağıda dökmeye. öyle bir şey ki bu, kendimden önce senin için yaşıyorum. öyle bir sevgi ki bu, kendimi hiçe sayıyorum. Körü soslum üşümesin, Körü soslum yorulmasın, Körü soslum üzülmesin, onun canı yanmasın, o ağlamasın diye çabalıyorum. o mutlu olsun, o gülsün, o sevinsin, o hissetsin diye, varımı yoğuma katıyorum. Körü soslumla uyanıp onunla uyuyorum. sabahları aklımda adı, akşamları hayalimde kendisi...

Körü soslu ramenim...ilk seni görmek isiyorum her sabah, ilk sen beni gör istiyorum, ben vereyim sana günaydın öpücüğünü basit bir mesaj atmak yerine. ben yıkayım yüzünü. ben seveyim saçlarını her sabah. ben başlatayım yastık savaşını, patlatıvereyim ramen kutunu bi kere de isiyorum.

ilk sana anlatmak istiyorum her şeyi. bir şey olduğunda, iyi ya da kötü, mutlu ya da mutsuz, seninle paylaşmak istiyorum. Köri sosuma anlatayım o bana iyi gelir diyorum. mesela hastalandığımda o bilsin ilk istiyorum. ya da iyileştiğimde ilk o görsün. her şeyimi ilk o bilsin istiyorum.

Ömrüm boyunca, sadece seni istiyorum. sadece seninle olmak, sadece seninle yaşlanmak, seninle hastalanmak ve seninle ölmek istiyorum. şuanda yanında değilim evet. ama çokta uzak değilim biliyorum.

Ben, seni çok seviyorum. sen ise ne kadar çok sevdiğimi tahmin bile edemezsin. bulutlar kadar, tüm samanyolu kadar. sonsuz kadar. ramen dolusu raf kadar. bekle az kaldı kelim alacağım senden 2-3 kuudayine pişeceksin 3 dakikada^^ tamam beee diyetteiz işte te allam:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder