5 Aralık 2013 Perşembe

Kore'de Estekik Ameliyat

Aslında ben ilk bunu anlatacaktım ama araya banka girdi :S Neyse bankadan çıktım karşıya geçtim (şu kore'deki kavşak ve lamba ışıkları ile de birşeyler anlatmak lazım aslında, böyle çaprazlamasına X kavşaklar var, kırmızı ışık yanınca insanlar 4 biryandan karşıya geçip, tam ortada birbiriyle çarpışıyorlar, birbirinin içinden geçiyorlar hahaha büyük caddelerde kırmızı ışık 5-10 dakika'da bir yanıyor, baya bir kalabalık birikiyor ve insanlar bir anda karşıya geçmeye başlayına tam bir görsel şölen çıkıyor ortaya :D)

Şu Kore sokaklarındaki çadırlı arabalar da, ajummalar yemek yapıp satıyorlar ya, benimde favori bir ajummam var :D Böyle minik yuvarlak, şekerli hamurdan pankekler yapıyor, 3 tanesi 2 bin won :D 6 tane aldım, yiye yiye eve doğru çıkıyorum....

Bir sağlık stand'ı kurmuşlar tünel geçidine yakın biryerde, estetik ameliyatla ilgili, ...
Hiç farketmemiştim taaki doktor aniden önümde belirene kadar :D ...Neyse muhabbet aynen şöyle gerçekleşti;

+ Merhabaaaaaa
+ (ağzım dolu) yep sanadaaa
+ ne kadar güzel bir gün demi (hava kapalı, bulutlu lan) hayata daha güzel bakmaya, değişiklikler yapıp, arkadaşlarını şaşırtmaya, karşı cinsi etkilemeye ne dersin?
+ what the fuck are you on about, exactly? :S
+ Bütün kadınlar güzeldir, çirkin kadın diye birşey yoktur...Kadınların yüz güzelliğini bozan en önemli organları "burunlarıdır" ben o burunları küçültüp, yuvarlak hale getiriyorum, çok sevimli bir bakış ve yeni bir yüz elde ediyorum!!!!!!
+ Hmmm anladım....da...pardon bunları bana niye anlatıyon lan :D Bunları bir kadına anlatman gerekmiyor mu?
+ Kızarkadaşını bana getir, onu dünya'nın en güzel kızı yapayım, onun burnunu minik minik yapayım, başka hizmetlerimde var, lazerle yüzündeki derin çukurları kapatayım, şöyle yapayım böyle yapayım... üstelik uygun fiyata! (aslında birkaaçşey daha söyledi lavuk ama neyse yazmıyım şimdi)
+ Olom diyelim bir sevgilim var, ve ben bu hatunu kolundan tutup hastaneye getirdim, hadi aşkım burnunu düzeltirelim dedim..Sonrasını düşünebiliyormussun lan?
+ Ama bu normal birşey, birçok koreli kız yapıyor bla bla...

Biraz daha konuşup hemen kaçtım tünele :D

Aslında bu estetik ameliyatlarla ilgili ayrı bir konu açıp, uzun uzun anlatmak lazım, anlatacak çok şey var :D Busan'da sahilden feribot'a binip karşıya japonya'ya geçicem...kalkış saatine kadar sahilde dolaşıyorum...Büyük bir mavi sağlık binası gördüm, kapıda acayip acayip hemşireler ve önünde kikirdeyen kızlar...neymiş la burası dedim, duvarına baktım ingilizce bilmediğim bir kelime vardı "Female Rejuvenation" telden sözlüğe baktım, karşıma çıkan kelime ile bu kızların kikirdemesi ne alaka lan dedim ve google görsellerde arattım o kelimeyi ve evet. ohaa deyip kaçtım, :D koskoca bina bu iş için ayrılmış, ne işler çeviriyorunuz, manyak mısınız nesin lan ehuehehe belki birgün orayıda anlatırım, fotoğraları paylaşırım, çok manyak şeyler var bu kore ve japonya da yaa :D

Bide Bu Koreli doktorlar, belkide en güzel ingilize konuşan koreliler bunuda not düşelim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder