5 Aralık 2013 Perşembe

Aşka bağlı kişilik kaybı

bizim yusuf-şii misal...

aramıyor sormuyor bir aydır. ben onu arayayım dedim. haftasonu buluşup fifa 13'te geleneksel ellere verme şenliklerinin ateşini telefonda harlama gayem vardı. cuma günü, tam iş çıkışı vaktinde aradım. bakın hele. cuma iş çıkışı. cumartesi çalışan bünyelerin hüzne bağladığı, haftasonu çalışmayan bireylerin özgür bir ruh gibi dağıldığı o kusursuz zamanlar. uzun uzun çaldırdım. otta bokta telefonu açan, "heeeee abi" diye ses veren adam, bu sefer telefonu açmadı. en iyimser tahmini yaptım. kesin tuvalettedir dedim. ancak sonraki saatlerde aramadı lan beni. 16 yıllık canını ciğerini. "ağzını burnunu kıracağım onun, çok ayıp ediyor" diye diye günü bitirdim.

sonrasında ise unuttum olanları. dostluk kitabı cilt 8, sayfa 979: "dostlar arasında arasında olan kötü ve lüzumsuz olaylar çarçabuk unutulur. vegas'ta olanlar vegas'ta kalır."

bugün kendisini bir dostuma sordum. onu göreyim, salacağım üzerine kobrayı tandanslı feyizli bir cümle kurmuşken duyduklarımla irkildim. bizim yusuf'şiinin bir süre önce sevgili yaptığı, hatta kendisiyle de tanıştığından dem vurdu sevgili dostum. birden tüm kızgınlığım gitti. hazırladığım sinkaflı laflar aklımdan uçuverdi. hepsi kanatlı sevgi sözcükleri oluverdi.

sevgili bulup kendisi de dahil kimseyi aramadığım zamanlarım aklıma geldi. hüzünlendim. zihnimde arama yapan google arama motoru "yok böyle bir şey. yeniden arama yapmak ister misiniz?" dediğinde ise gerçeği anladım.

ben sevgili bulduğum zaman hiçbir dostumu, arkadaşımı aramamazlık yapmamıştım. neyse konu bu değil. varsın olsun. sevgilisi ile mutlu olsun da aramasın, sormasın bizim kastelli...elbet gün gelir bizimde aksiyonlarımız çıkar meydana -_- dost dediğin bim'deki süt markası demiş Konfüçyüs abimiz bir edebi eseride....bu tür arkadaşlar sevgiliden ayrılınca arayıp sorarlar, bencil ve sömürgeci kişilikte insanlardır bunlar, çok uzun sürmez hatundan siktir yedin mi en netinden, sizin arkadaşlığınıza dönüp geldiğinde... bi tekme de siz vurun...ben öle yapıyorum ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder