5 Aralık 2013 Perşembe

Kore'de öpücük günü :-*

~ June 14 is KISS DAY KOREA! 키스데이 is coming up soon! Can't wait :*
ps. anyone in need of a kiss should contact me asap xD kkkk call me :D

Her sabah dudaklarım büzüşük bir şekilde uyanıyor, sonra yanı başımdaki takvime şöyle bir bakıyorum, "bugünde mi 14 haziran değil be diyip", herbişeye zaten çok üzüldüğüm gibi, birde bunun için çok üzlüyorum :'(

...vee Sadece 1 gün kaldı, inanamıyorum :D şaka gibi kikikikikikiki

Yaa şimdi 14 şubatda sabah uyanır uyanmaz nutella yiyorum ya ben, işte ne bileyim dudaklarım falan nutellalı oluyo, bazen yanaklarım burnumda nutellanıyo, bulaşıyo...umarım bu önemli günde kiss-day kurbanlarım için sorun olmaz :D baktım sorun oluyo, koluma sıvarım bende :D

birde bu günü fazla abartınca dudaklarımda uçuk çıkabilir yamulmuyorsam..300-400 kiss'de bırakıcığım, 1000'i falan zorlamaya gerek yok diye düşünüyorum :/

son olarak geçen yılki gibi, ajumma ile jookjookpangpang hatun ayrımı yapmıycam, tuttuğumu happy kiss day'liycem =^.^=

şimdi yatcam kalkcam, yatcam kalkcam hoop kiss day :* :* :* :D
türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceğim 14 haziran'da, yani bu çabalarım kendim için değil, ülkem için, sizler için... sonra demesinler barbar, pis türk kimseyi öpmüyo diye, dimi? :D bol şans dileyin lütfen kkk bi figting kendime ^-^v

뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀뽀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder