5 Aralık 2013 Perşembe

Bazen kore' de yaşamaktan nefret ediyorum

Bi boxer alalım dedik, o da Hello Kitty' li Çıktı.... :(
Oysa ben Snoopy & Charlie Brown' lı olanından istemiştim,
Yanlış anlamış ajumma...

Kaldı ki, ben don'la denize giren adamım lan :D bununla Türk sahillerinde düşünemiyorum kendimi :D Pembe olmayaydı iyidi :D
Annem beni eve sokmaz bununla hahaha happy pollam sever mi acaba? :D

Demek ki bunları sizin beğendiğiniz, hasta olduğunuz Koreli erkekler giyiyor :D
ekmek, peynir gibi satıyorlar marketin önünde hahaha
çorap olayına hiç girmiyorum, korelilerde çorap ve telefon kılıfı için sınır yok,
çok gıcık şeyler var :D
Birde erkek adam bunu giyer mi sorunsalı var ki (çekik gözlüler giyiyor hahaha)
şu renklere, çizimlere bak, hayat' dan soğudum :S
Vay bee demekki Koreli arkidişler bunlardan giyiyorlar heee :D yakaladııım sizi :D


2 yorum:

  1. harbiden de erkek adam bunu giyer mi yaaaaawwwww
    kim hyun da bunlardan giymiyordur dimi

    YanıtlaSil
  2. Sevgilisi hello kitty seviyor belki? Kadınlar nasıl erkekler için sexy iç çamaşırları vs giyiyorsa, erkeklerinde kız arkadaslarına bu tip süprüzler yapması ayni mantık bence.

    YanıtlaSil