4 Aralık 2013 Çarşamba

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa çok yanlış yapıyorsunuz demektir

Ankara. Hiç gitmediğim şehir. neden gitmediğimi bilmiyorum. gider miyim onu da bilmiyorum.

peki adriana lima gel dese her şeyi bırakıp gider miyim? giderim herhalde lan, ne işim var ki. hem bi değişiklik olmuş olur. hem gitmişken belki yeni insanlarla tanışırım. kaynaşırım onlarla, belki güzel vakit geçiririm. latin totosu görür, o karnaval senin bu karnaval benim geser tosarım adrina ile..ama sonra ya bi gün her şey güzel giderken git derse, sıkıldım artık senden derse. o zaman da çok üzülürüm bak. en iyisi gitmeyeyim ben o halde. hem ben mesela adriana lima’ya gel desem her şeyi bırakıp gelir mi ki? gelmez herhalde, bu aralar çok yoğunum falan der. başından savar beni. halbuki bana dürüstçe ben gelmek istemiyorum, ailemi, işimi, arkadaşlarımı falan bırakamam dese benim gözümde daha değerli olur adriana. dürüstlük benim için her şeyden önemli. zaten bence o yüzden bir türlü olmuyor adriana’yla. ispanyolca bilsem kesin "te amo" veya "te quiero" derdim ama gelgör ki ben ispanyolca bilmiyore :/ isterdim falla "te amo mi amor" demeyi nese sevildin adrina, öyle bir hatunsun ki bana biricik japon aŞkım "Ai Shinozaki" yi bile unutturdun vesselam ^.^

bi Japon atasözünün dediği gibi; `silginiz kaleminizden önce bitiyorsa çok yanlış yapıyorsunuz demektir`

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder