5 Aralık 2013 Perşembe

Kore'de Kuaför Sorunsalı

Tabe bu erkekler için bir problem, kızlar gördüğüm kadarıyla oldukça mutlu ve mesut...Ayyy Kore'de 5-10 yaş gençleştim ayol, ayyy saçlarım Hannah Montana gibi oldu (o kim olom??) ayy bb-cream cildimi baby gibi yaptı falan filan :D

Neyse önümüzdeki birkaç hafta çok fena meşgul olacağım, bırak saç taramayı ayna'ya bakmadan dışarı çıkmanın en basit yolu tabiki kısa saçlar :D Dedim bi kuaföre gideyim, dönüşte de akşam yemeği yer, eve gelirim :D

En büyük hatam kuaföre tek başıma gitmek oldu, erkek arkadaşlara tavsiyem; yanınıza bir kız arkadaş alıpta kuaföre gitmeniz, yalnız gitmeyiniz :D Yanınızda bir hatun olunca böyle salaklaşıp, acayip acayip şeyler teklif emiyorlar...

Benim çevremdeki kuaförler mi yoksa Kore'nin genelinde mi böyle bilmiyorum ama sadece erkekler için bir salon yok...hep uni-sex....sakal tıraşınıda hatunlar yapıyor, yan koltuğuda oha dedirtcek bir hatun müşteri oturabilir, pür dikkat :D Tabi bunlar asıl sorunlar değil....

Diğer bir küçük sorun saç kesimi ve metropol erkeği yaratma çabaları :D Onlara bırakırsanız Koreli oğlanlar gibi saçları acayip acayip, şekilsiz kesiyorlar...Bi baktım saçın ön tarafını yukarıdan aşağıya doğru kesmiş, tek göz açık, tek göz kapalı gibi;

- Bu ne olom dedim?
- Ayy aynı Lee Min-ho gibi oldun
- O kim olom? ya adam gibi kes şunu, düz olsun
- Ama böyle çok basit olur
- Ya ben basit seviyorum, extra action'a gerek yok

Artı faul kesimlerine dikkat; Koreli oğlanların sakallı çıkmıyor, onlarda yan saçları aşağıya doğru uzatıp faul bırakıyorlar, biranda sizin faulleri keserlerse, liseli ergenlere benzeyebilirsiniz aniden x) Baştan uyarın...

2. si hemen kaş almalar, ağda kullanmak gibi aktarasyonlara girişiyorlar...Aloooo napan dediğimde, bakım yapıyorum diyorlar.....Bizim gibi Tatar Ramazan'ın evlatlarına butür şeyler yapılır mı lan dedim :D Bırak kalsın onlar.... :D Bunlarıda baştan konuşun...Fatih Ürek beyefendiye benzemek isteyenlere sözüm yok, benim gibi hissedenleredir lafım :D

Ve en önemli sinir olduğum şey...Hani Biz kuaför olarak geldik ama Ne çıktı lan!!! Dememek için!!!!
........yanınıza mutlaka bir kız arkadaş alın....Demekki Koredeki kuaförler sadece saç kesimi yamıyorlar aynı zamanda randevu evleri gibi de çalışıyorlar...

"Happy Ending?" sorarlarsa veya "A Massage With A Happy Ending?" hemen pılınızı pırtınızı toplayıp GAÇIIIIIIINNNNNNN :D

Aslında bunları sormaları iyi birşey, bazı kuaförde çalışan kadınlar sormadan salaklaşıyorlar..........Aman Dikkat....

Aklıma gelmişken söyliyim...bindiğiniz taksiye beni şuraya atsana demeyin; 5-8-8 (o-pal-pal)..........Bazı koreli arkadaşlara kazıklanmadan telefon nereden alabilirim diye sormuştum...O eşşeklerde bana taksiye atla 588 'e gitmek istiyorum de ...oradan alırsın demişlerdi.....gittim ve çok acayip bir yere bıraktı beni taksici, hemen dönerkende, kolay taksi falan bulamadım, yürrüdüm mal gibi...Kore'nin en pis yeri, gece-kondular, pis pis insanlar, hapçılar.....sonra muhabbeti kestim onlarla, çok yalvardılar ama bu resmen eşşeoğlu eşek şakasıydı...Yani başıma birşey gelseydi ne olcaktı orada? Hiç düşünemedi bunu sanırım.... geri zekalılar........

~~ Ben onlara "pyungshin" diyorum...korece bilenler anlamıştır ne demek istediğimi :D

Kimi der Kore'de yemek büyük bir sorun, kimi der Dil bilmemek, kimi der Kore kokuyor....Ama asıl en büyük sorun bu; erkekler için kuaförler.....

Kimsede bahsetmedi şimdiye kadar...veya Kore hakkında bişeyler yazanlar, blog karalayanlar hem kadınlar...belkide erkek olarak başıma ne geldiyse bir ben yazıyorum böyle...yazanlarda Kore'nin diğer yüzünü yazıyor....Böyle süprizlerle karşılaşıyoruz işte.....

Ben yine sadece başıma gelen; olumlu, güzel şeyleri değil...böyle sevimsiz, kötü olaylarıda yazacağım...........

Bu arada Kore'nin koktuğu falan yok........Dışarıda yemek yapılan yerler kokar...sen hiç kokoreççicin, köftecinin önünden geçerken kokmuyor mu? Bu kore kokuyor olayını çok abartıyorlar....yok öyle bir şey...

Ama Tayland cidden kokuyor...Sebebi ise Mevsimi ve nem oranı....Hem etraftaki çöpler, yemekler hemde insan vucudu o nemde çok kokuyor, alışmak kolay değil....Ecnazede satılan bir bant var, öyle şeyler alıpta gitmekte fayda var....

~~ Birde "Durian" isimli meyve var...Allah'ım bu ne iğrenç bir kokudur....Niye millet yer bunu anlamıyorum, giden arkadaşlarınıza falan sorun bu meyveyi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder