5 Aralık 2013 Perşembe

Koreliler hakkında; resmen kandırılıyor, aldatılıyoruz

Dünkü estetik ameliyatı konusundan sonra, bu konuya biraz daha meraklandım, önüme gelen naver'deki bloğu falan okudum :D Vay vay vay... güzelleşmek için, güzel görünmek için neler neler yapıyorlar :D

Saçlar; Kuafördeki önceden kesilmiş saçlarla, gerçeğine çok yakın "postiş" denilen ekleme saç kullanıyorlar...Peruk gibi değil, ekleme olduğundan kolay kolay anlaşılmıyor....

~~ Geçen sonbahar bir tapınak buluşmasında eğlenip, uyandıktan sonra Koreli arkadaşım dikkatimi fena çekmişti, adam elini, yüzünü yıkayıp duşunu almış, yanıma geelince...ben; olom dün senin bembeyaz yüzün, kıskandığım kadar gür saçların vardı :D sabah oldu hintlilere dönmüşsün, saçlarda seyrelmiş :D hayırdır dedim?

İşte burada bir saç tozunu öğrendim....Başka bir arkadaş ile skype üzerinde bu tozu konuşurken, bu tozun bir benzerinin "toppik" ismiyle Türkiye'deki eczanelerde de satıldığını öğrendim ama Koredeki toppik ilacı daha manyak birşey gördüğüm kadarıyla...Bu toppik denilen tozu saçlara serpince seyrek saçların kalınlaşıyor, fotoğraflarda ve günlük hayatda dolgun saçlı gibi görünüyorsun :D (o zaman millet niye saç ektiriyor falan demeyin, bu minoxil gibi saç çıkaran veya saç ektirme gibi operasyonsal birşey değil...bu seyrek saçlıları gür, kalın saçlı yapıyor, seyrek yerleri kapatıyor işte :D Ben hemen denemesini yaptım oha dediğim bir sonuç aldım :D

~~ BB-CREAM; hmm buda toppik gibi Türkiye'ye nivea markası ile gelmiş ama orjinal koredeki bbream gibi değilmiş buda, kızların bıdı bıdı etmesine göre...Bu yüzü bembeyaz yapıyor :D Sanki bir avuç alçı ile yüzüne maske yapıyorlar xD ama günlük hayatda pek sırıtmıyor yinede ben anlıyorum :D he bide bunun üstüne adını bilmediğim şeler ürüp, fondoten falan bildiğin alçılı yüz elde edenler varki o konuya değinmiyorum :D Yamulmuyorsam bu japonların geisha şeyinden esinlenilmiş yani bunu bilmem kaç bin yıl öncede yapıyolarmış aslında :D Bazılarıda abartıyorlr bembeyaz hayalet suratlarla sokakta falan dolaşıyrlar, gece korkuyorum bunları görünce :D Sanki ölmüş, uyanmış...o beyaz surat ne...Ha bide bunların o ışık altında fotoğraf çekinip profiline koyanlar varki..amanin :S

Çift Kapaklı Göz; Korelilerin genelde çift kapaklı gözleri olmuyor, bunu ya ameliyatla yaptııyorlar yada canlı canlı gördüğüm çok bir manyak bir yöntem ile kendileri hergün tekrarlayıp yapıyorlar...o yöntemde şöyle; kürdan gibi birşeyi, gözünü kapıyorlar sonra göz kapalı iken göz bebeklerinin üstüne, arkasına sokup, kıvırıyorlar ~~@.@ dalga geçmiyorum lan, biliyorum korkunç ama doğru, inanmıyorsanız sorun orada yaşayan birine :D

~~ Büyük Yuvarlak Lensler (circle lens); Bunlar çok fena birşey yaa...direkt de hani yüzünü, gözünü değiştiriyor hatunun :D nerden bulunmuş, kim bulmuş bilmiyorum ama cidden çok değiştiriyor insanı...Gözleri bayık, uykulu bakan kadın bunu bir takıyor, kocaman gözlü, bildiğin anime karakterindeki hatunlara benziyorlar ve sadece Kore'de değil, gördüğüm kadarıyla Japonyada da çok yaygın bu yuvarlak lensler :D

~~ Takma kirpik, takma tırnak, takma boobs desteği xD takma bilmem ne olaylarına hiç girmiyorum, bunlarda sınır yok ve bizimkilerde yapıyorlar bunları :D Yazık bizim Türk kızları düğüne falan giderken üstüne başına sim serpiyorlar, elbisesine deodorant sıkıyorlar başka birşey yaptıklarıda yok ama bu uzakdoğu hatunlar çok fena :D

Daha önceden buluştuğum birkaç Koreli kızın fotoğraftaki gibi çıkmadıklarını anlatmıştım....aslında şuanda facebook hesabınızda olsun, veya başka dil öğrenme sitelerinde olsun kim bilir kaçtane fake koreli arkadaşınız var lan :D

Korelilerin fake fotoğraflarla internette haddinden fazla takıldıklarını biliyor muydunuz? Özellikle "ulzzang" denilen kore internet idolleri var netde, google'da falan ulzzang" diye aratırsanız bazı fotoğraflara ulaşabilirsiniz...Özellikle benim bizzat gördüğüm onlarca fake koreli profil var facebook'ta...Yine ulzzang fotoğrafları kullansalar iyi, bazen cyworld'deki normal kişilerin fotoğraflarını kullanıyorlar, hiç belli olmuyor :D Haha hatta fake kız veya yaşıtınız biri çıksa yine iyi...O fotoğrafın arkasında 35-40 yaşlarında bir adamda olabilir :D Web-cam aç dediğinde de hep aynı yalan :D kırıldı, bozuldu...telefon numarası ver dediğinde ayyy sapık çıkabilirsin falan kıvır kıvır :D

~ Şimdi aklıma geldi bizim eski godesu.com daki bir fransız arkadaş bu fake korelileri şu blog sayfasında toplamıştı, üsteki sekmelerden ulzzang resimlerine bakabiliriniz;

http://fakekoreans.blogspot.com/

~~ Püfff şu okuduklarım, gördüklerim canımı sıktı yaaa :D Sokaklarda, gerçek hayat da zaten o dizi ve filmlerdeki gibi varlıklar görmenin mümkünatı yok :D Not alarak falan okumuştum, atladığım, yazmadığım birşey var mı bakayıım yok sanırım, birde birkaç fotoğraf ekleyelimde durum daha bir berraklaşsın zihinlerde ~ :D
~~ Pişşşt ..........Pür Dikkat :D












1 yorum: