5 Aralık 2013 Perşembe

En etkili kız tavlama teknikleri

:P toplanın beyler anlatıyorum; yılların birikimi olarak oluşturduğum tekniklerdir bu birikimlerim, bunca yıllık emeğin sadece benim için kullanılması içime sinmedi, bu yüzden sevgili yeğenime, facepuktaki kardeşlerimle de paylaşmak istedim...

haha dün akşam annem iki tepsi börek yapmış, birinide teyzene götür erkan-şii oğul diyince, çıktım yola vardım teyze-şiimin evine. hal hatır sorduktan sonra; nen var la yeğen-şii didim, pek bi mutsuz görünüyorsun vesselam...

hiç sorma erkan-şii abi dedi yaa...facepukta bir kız vardı.. böyle mutsuz mutsuz iletiler paylaşıyordu; ne bilim çok yalnızım, erkekarkadaşım yok, sevgilim hiç yok...ben evde mi kaldım ne? gibi şeyler paylaşıyordu...bende madem yalnız bu kız...hazır benimde manitam yok, bi çıkma teklif edem dedim, ama beni kabul etmedi :( madem yalnız niye kabul etmedi anlamıyorum erkanşii ağabey yaa... :) dedi...orada sağlam güldüm açıkcası... demekki kız başka birisine mesaj veriyomuş yazık oldu yeğenşiime haha

geldi bana soruyo; erkan abi bana.. bi söyle hele, nasıl tavlıycam bu kızı, bi taktik versene yaaa dedi :@
..."içimden"; bu yaşa kadar hiç bir kızı tavlamadığımı hatırladım, ama kendime yediremeyip "sesli olarak"; nasıl 27 tane kızı tavladığımı yeğenime ballandıra ballandıra anlatıverdim :P (ohaa ben hayatımda 27 tane kızı bir arada görmedim lan, geçen, yeni yılda izlediğim Victoria's Secret programında bile 9 tane hatun vardı, efet.. tek tek saydım :P)

bana bak yeğen; bu konu hakkındaki yıllar süren çalışmalarım sonucunda diyebilirim ki:

~ kız tavlarken bir numaralı çin atasözü;
"hiçbir kız tavlanmaz, erkeğe izin verir." yani bu çin atasözü diyor ki; bütün numaralar yapılır, bütün taktikler öğrenilir lakin herhangi bir şey sadece kız tavlanmak istiyorsa etkilidir. dolayısıyla en önemli taktik tavlanmak isteyen bir kız bulmaktır. gerisi teferruattır.

benzer bir japon atasözüne bakarsak; "kız tavlanmayı istemiyorsa ağzınla kuş tutsan yine de işe yaramaz." yani diyor ki atasözü burada; senin ağzın ne kadar iyi laf yaparsa yapsın, karşındaki kız, seni fiziksel olarak çekici bulmuyorsa, anca kankiye bağlarsın.

atasözlerini özetleyip, toparlarsak; kız ''tavlanmak'' istemiyorsa, ne yaparsan yap, istersen amuda kalk, işe yaramayacak tekniklerdir.
yani kız senden hoşlanmamışsa, teknikler işe yaramaz. sizin bulduğunuz tatktik ile o kız tavlanmışsa, sebebi sizin taktiğinizin ne kada mükemmel olduğu değil, o kızın sizin tarafınızdan tavlanmak istemesidir.

bana göre en önemli kız tavlama kriteri ise; insan olmanız yeterli, becerebilirseniz...

ha bide gitar çalmayın bir boka yaramıyor. benim kız tavlıycam diye lisede aldığım gitar hala duvarda asılı bi şekilde duruyor :@
--------

~ peki kızı tavlamaya çalışırken ne yapmıyoruz...??

- ya bu akşam görüşelim demiştik ama benim çok fazla sancım var gelemicem kusura bakma...
- iyi taam ne diyim...

* demiyoruz. gidip hatunu neredeyse oradan alıp evine götürüyoruz.
--------
- of çok öksürüyorum ya, ciğerlerim çıkıcak gibi sanki, gece de uyuyamadım zaten...
- ıhlamurun var mı? iyi dinlen. hadi iyi geceleeeeer.

* demiyoruz. çıkıp ıhlamur alıp hatuna götürüyoruz, kaynatıyoruz, içiriyoruz, seviyoruz filan.

--------

~ özet geç lan diyenler içinse; yılların ar-ge'si sonucu 3 genel başlıkta topladığım teknikler diyebiliriz;

- kendinizi kasmayın. kendinize güvenin. ret edilme korkusu erkekleri çekingen yapar. olabilir bir kadın size güle güle diyebilir ama siz nazik olursanız en azından nazikçe siktir edilirsiniz. kadına karşı aşırı değil ama normal ölçüde nazik olun. yavşakça yaklaşmayın. (kendimden biliyorum; direkt çok aşık olunca kendinize güven olayı dibe vurabiliyor, en iyisi aşık olmadan kızı tavlamak :S)

~ şahit olduğum işe yarayan tekniklerden biri; konu açıp, muhabbete dalmak, şunlardan biri işe yarayabilir;

yok efendim şu filmi izledin mi, vay efendim ben türk dizisi izleyemiyorum, bende x dizinin tüm sezonları var getireyim istersen...

~~ peki 10 kızdan 8'ini tavlama tekniği gibi bişey var mı? var tabisi olom; zengin olmak. o zaman siz kızları değil kızlar sizi tavlıyor ama olsun.

eğer zenginseniz kuracağınız şu cümle etkili olabilir; -gecen gün ferrarimle yine bir bmw'nin nun eline verdim, vardım bizim boğazdaki yalıya. uşaklar yemeği hazırladi. derken rahmi koç arar nassin aslanım biraz borç verir misin demez mi?

- ben bu kadar uzun cümle kuramam derseniz hmmm şunu denyebilirsiniz;

erkek- gel benimle
kız- sebep?
erkek- (anahtarlar sallanarak) ferrari aracım var, para bende.
kız- oldu o zaman.

* bu zenginlik olayı 10 kızdan 2 sinde işe yaramayacaktır. dedikya her kız aynı diil diye...ama 8 kız üzerinde etkilidir ki, bu istatistik olarak baya iyi bir rakam lan...koreli kızlarda da aynı...bi kuzey avrupa kızları hariç sanırsam; norveç, finlandiya falan...onlarda işe yaramıyor sanıyorum zenginlik olayı. kore okurken sınıftayız; belediye otobüsünde kullandığım akbil benzeri kartım bazen aşağı düşüyordu ezik ezik, sonra billet gocoman waffle yerken ben ramen'im için sıcak su arıyordum (hep fakirlik belirtileri bunlar işte) yani o kızlar fakir olduğumu beliten otobüs kartımı görmelerine rağmen flörtleşiyordu benimle :P

-- nese yazının giriş gelişme şeyi olacakta bir ana fikri olmayacak mı diyen edebiyat bölümü öğrencilerine ise diyceğim şudur ki; kendiniz olmak ve kadının bir insan olduğunu unutmamak. siz zaten tavlayamazsınız, kadın kapısını açmak isterse içeri alacaktır. ilişkilerde yöneten kadın, yönetilen erkektir. kimse de saf falan değil, bunları unutun.

bak hala bakıyor ekrana yaaa...arkadaş şunu anlamadınız gitti, kız eğer sizden hoşlanmamışsa, yani çekim oluşturamamışsanız, ağzınızla kuş tutsanız da bir şey farketmez, cidden bak, ama şu söylenebilir; başlangıç aşamasında kesinlikle yapılması gereken ve asla yapılmaması gereken 1-2 şey vardır, bunu da zaten yukarda belirttim, sonuçta karşınızdaki de bir insan ve her insan farklı bir derya, kimse aynı tornadan çıkmıyor. nasıl bana sık sık yöneltilen; koreliler nasıllar? sorusunun bir cevabı yok ise, nasıl korelilerde aynı yumurtadan topluca çıkmamışsa, hepsi ayrı ayrı farklı insanlar ise, kızlarda öyle olom. koskoca adamların, şu taktiği uygulayayım belki olur demesi komik bence. birini görürsün, beğenirsin, bir şekilde tanışma yolları ararsın. sonra da içinden nasıl geliyorsa öyle devam edersin. öteki türlü, taktikmiş, teknikmiş yalan bunlar olum. kasma, oluruna bırak. ergen değilsin artık...

bana bakma sen 27 şubat'dan buyana bir mor kızı tavlayamadım ama benimki özel :) eşi benzeri bulunmayan bir varlık....üzerinde hiçbir taktiğin, cartın curtun fayda etmediği bir nadide..benimkini alacaksın direkt nikahı basıp, onunla yaşlanacaksın, onu çok seveceksin :)

Size kolay geelssin, bol şanslar...Sağlam teknik geliştirseniz benide dürtün lan... :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder