5 Aralık 2013 Perşembe

Kore'de estetitik ameliyatında son nokta

Kore'de Estetitik Ameliyatında Son Nokta; Kafa Tası Törpileme ~~@.@

Yatmadan öncede bir kahve içeyim, kahve bitene kadarda dalga geçmediğim fenerliler listesinde, eksik bi pis fenerli kalmış mı diye kontrol eder, kendilerine gerekli mesajları gönderdikten sonra yatar uyurum diye düşünüyordum :D

Baktım kahvem kalmamış, bi koşu aşağıdaki marketden alam dedim :D Dedimde.... açık televizyondaki bir kadın programı gözüme takıldı :D

Bazılarınız Türkiye'deki tv kanallarında yayınlanan, sabah kuşağındaki birkaç saatlik kadın programlarına gıcık oluyosunuz ama, burada bunun babası var lan, hemide birkaç saatlik program değil, bildiğin kanal :D 7/24 kezban dırdırı xD ~~@.@

Neyse odama dönmeden birkaç koreli hatun göreyimde gözüm gönlüm açılsın dedim, (hemende var olan uykum gidiyor sağolsunlar) :D kontsatre olmuş tv'ye öküz gibi bakarken süzüm süzüm süzdüğüm hatun bitti-gitti, hemen başka bir kadın programı başladı....Ben bunu daha önceden biliyordum, çamaşırhanede falan denk gelip izliyordum (tamam lan tamam her zaman izliyorum :D) şimdi programda yamuk-yumuk hatunu alıyorlar, işte ameliyattı, makyajdı falan derken ürünü değerlendirip tekrar öyle piyasaya yeniden sürüyorlardı xD way be dedim hatun neyken ne olmuş :D

Ama şimdiki kadına şok pis şok oldum lan ~ neydi ağzımı bir karış açık bırakan derseniz, kadının kafatası büyükmüş....eeeeeee....sonra derseniz...bunun kafatasını küçülteceklermiş ~~@.@ ve kadın yeni haliyle 6 ay sonra karşımıza gelcekmiş :D yok artık lan, olmaz, manyak mısınız falan derken :D odama geldim, o programı falan bir araştırdım, nasıl kafa tası küçültülebilir diye :D

Anladım ki butür birşey ilk defa yapılmamış programda, birkaç resimde buldum eski programlardan, onlarıda aşağıya ekliyorum....

Peeki nasıl yapıyorlarmış bunu derseniz, okuduklarımı yazayım, aramızda doktor bir arkadaş varsa belki oda yardımcı olabilir, bazı teknik şeyleri anladığımı söyleyemem :D
neyse; şimdi okuduğuma göre; insan kafası yani kafatası top gibi yuvarlak değilmiş, 7 ayrı plakadan oluşuyormuş, ve o 7 ayrı plakayı tek tek ayrılıp sonra gereken işlemler yaptıktan sonra, o plakalrı tekrar birleştirmek mümkünmüş...Umm kafatası plakasını törpileme yöntemi ile inceltiyorlarmış (çok korkunç geliyor kulağa açıkcası), umm kulakların arkasından çizik atıp ön deriyi aşağıya indiriyorlarmış, dikerkende ters dikiş falan yapıp, dikiş izi kalmıyormuş falan filan....ve bu işlemden sonra 6 ay kafasında bir havluyla evde kalıyormuşsun, dışarı çıkmak yasak falan filan...

Ya arkadaş ne demek lan bu, güzellik için kafanı açtır, kafatasını deltirt, törpilet falan :D yani bilemiyorum ki ben mi gece gece yanlış düşünüyorum ama resmen kafayı yemişlik bu yaa...Sırf daha güzel olmak için...niçin yaa niçin bu işkenceler :D

Bana kız arkadaşım veya eşim gelse;

+ erkan bak aşkitoom kafamı törpilettim nası olmuş (kafa törpiletmek hala inanamıyorum ya)
- biibb biiiib biiiippppp xD :D

Neyse ben yatayım, daha neler neler varmış bu programda, kanalın adı "story on" :D ben yatayım yaa, manyaklar :D
Sırf karşı cinse güzel görünmek için mi, kısmet bulmak için mi? daha güzel işte çalışmak için mi? hiçbiri bu korkunç işlem için geçerli sebep değil, olamaz yaa manyak mısınız nesiniz :D :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder