5 Aralık 2013 Perşembe

Fazla Namaz Kılıp Ahirette Çan Eğrisini Yükseltmek

-_- Fazla Namaz Kılıp Ahirette Çan Eğrisini Yükseltmek...

...durduk yere ibnelik yapmaktır. bunca hayın, hırsızın, az günahlı insanın hakkını yemektir. senin Yüce Yaratıcı Allah cc'nin gözüne daha çok gireceğim diye bunca insanın hakkını yemeye ne hakkın var?

Sen zaten cennet'in en güzel yerinden mekânı kapmışsın, en güzel huriler sana verilmiş...

Bırak da benim gibi; biraz da az günah işlemiş insanlar girsin cennete, şol cennetin ırmaklarında çimsin, zemzem suyu içsin....

adama bak yaaa hırs yapmış...skype'yi açmaz olaydım..gökhan'ın yeni halini görmez olaydım...

neyse acayp hırs yaptım lan gökhan, döndüğümde kılınmadık namaz, tutulmadık oruç bırakmıycam, namahrem hatunları süzüm süzüm süzüp, göz zinası bile yapmıycam...

bütün dua ve süreleri biliorum ama kunut dualarını bir türlü ezberleyememiştim, onunda üstesinden gelcem inşAllah -_-

way gökhan yaaa...utanmasa garanti cennet için tüm dinlerin ibadetini yapcak adam....skypye'i açtığıma pişman oldum lan :D
akşam akşam ayarım kaçtı, moralim bozuldu.....
bu hırs ne olom?
30 olmadan hacca'da gider bu şimdi :D sanki kore'den medineye uçak yok :D

benim bildiğim namaz günde 5 vakittir, bi iranlılar 3 vakit kılıyor galiba...ama günde 7 vakit kılmaya çalışmak ne demek? kendi kendine din kuralları eklemek değil midir bu?
bilmeden günah işleyebiliyor olabilirsin, gir bir camii hocasına sor, diyanet işlerine telefon aç istersen...olmadı arkadaşların arasında imam-hatip okuyan birisi yok mu? onunla konuş...

yani oruç 1 aysa 1 ay, namaz 5 vakitse 5 vakit....kendi kendine abartmaya gerek var mı yaa...hem ilerde sıkılırsın falan, daha yalnış şeylere vesile olur....Bunu Gökhan gibi kendi kendine saçmalayanlar için yazıyorum....Bir Saygı Değer Hoca efendi'den bilgi almakta fayda var...böyle şeyleri kendi kendinize yapmayın olom....(hani belki mahalle camisindeki hoca değilde, ulu camii gibi, aşmış yaşlı, eğitimli hocalardan akıl almakta fayda var, diğerleri yalnış yönlendirebilir bilmeden)

Tövbe Estfurullah...Subhanallah, Elhamdulillah, La ilahe illallah

~~ Hocam!!! ikinci seccadeyi alabilir miyim?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder