5 Aralık 2013 Perşembe

Bıyıklı Koreli Kızlar

Bıyıklı Koreli Kızlar (⊙_◎)
xD q!!@we~rp$ot!!ew~!!!jh

~~ Süper bakımlı, süper giyinen, bb-cream bile kullanıyorlar helal olsun diyen erkek arkadaşlar için yazıyorum bunu, gelince hayal kırıklığına uğramayın diye hahaha

Allah'ımmm demin yine gördüm yaaa
ne zamandır dikkatimi çekiyordu, hatta bunu sınıftaki kanadalı kız arkadaşla da konuşmuşluğum var :D

~~ G25 markette indim, az kahve ve atıştırmak birşeyler almak için :D Kore'de an itibari ile yediğim ucuz bir atıştırmalık birşey var 삼각 diyorlar, böyle üçgen şeklinde, kimbab gibi görüntüssü ve tadı, içinde pirinç var :D acılısı güzel, birde küçük kapta patbingsu denen birşey aldım oda meyve ve tatlı ihtiyacını gidermek için birebir, dondurmada koyuyorlar içine :D

Neyse ben kahve çeşitlerine bakarken, yanımdaki süt reyonunda aniden süper bir koreli hatun belirdi, hani 쭉쭉빵빵 denen cinsinden :'O ama ister istemez gözüm takıldı, kız bildiğin bıyıklı :D tatar ramazan'mısın olom sen, bu bıyık ne haha

Kore'de kadınların kısa sürede makyaj, bakım ihtiyaçlarını gideren olie mi olive mi ne dükkanlar var, sonra bu koreli kadınlar bb-cream'den tut, bilmem neye kadar onlarca şeye, tonlarca para veriyorlar ama bıyıkta bırakıyorlar demekki, enteresan hahaha

Hele sınav öncesi koreli kızlara dikkat edin :D daha vahim şeyler görebilirsiniz haha kanadalı kız arkadaş demişti sen bide hamam'da görmelisin bunları diye......daha kadınlar hamamına giremedim henüz :(
..... o konuda yorum yapamaycağım, ama inanıyorum kendisine hahaha

Ben Türkiye'de böyle birşey görmedim, demeki bizim kızlar bunlardan daha bakımlı, üsstelik bb-cream'leri bile olmamasına rağmen haha :P

Japon ve Avrupalı kızlarda da böyle birşey dikkatimi çekmedi, acaba bu koreli kızların inancında falan mı böyle oluyor yoksa yine konfiçyus amca'nın işi mi bilemeddim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder