5 Aralık 2013 Perşembe

Klasik bir akşam yemeği

...bu akşam yemeği bile keyfimi yerine getiremedi lan. ki ben pilav üstü tavuk ızgara veya et seven biri olarak...yemeğimi bile yiyeemedim :( sen ne yiyon diye düşündüm hep.....ne vefanın adı kalmış. ne sevdanın tadı kalmış. aşka tutsak o yeminler demek ki hep yalanmış.... :/ neyse efem unutma ki hayattan ve tetristen şunu öğrendik; eninde sonunda uyan bir parça gelir. önemli olan geldiğinde telaşa kapılmamak...onu bırakmamak......çünkü bilirsin; noktayı koymak ne kadar zor olsa da, tamamlanmış cümleler eksik kalmışlara göre daha az acı verir...amaan boşver yaaa hani bir çin atasözü der ya; "dertler şey gibidir, herkes kendininkini en büyük sanır"...doru valla lan.... bir diğer çin atasözüde; "dokuz kadını hamile bırakarak bir ayda çocuk sahibi olamazsınız" diye bişeydi ama o ne alakada aklıma geldi, yazdım, bilemedim...
~~ hep saranghae you happy polla...sad erkan ㅜ_ㅜ ㅠ_ㅠ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder