5 Aralık 2013 Perşembe

Kaderde Kore'de çiğ ıspanak yemekte varmış


T.T Bugün her zaman gittiğim biyerde baktım menü duvarını yenilemişler, bende değişik bişeyler deniyim dedim...
Sordum; Popeye pizza derken? Temel Reis, ıspanaklı pizza ha?
- evet efendim şimdi mevsimi, taze ıspanaktan pizza yapıyoruz..
- tamam, ben burda hiç pizza yememiştim, ıspanaklı pizza güzel olur, üstüne yumurta da kırmanız mümkün mü?
- malesef yumurta olmaz ama sizin için taze mantar ekleyebilirim..
- tamamdır, paket apın, odamda icabına bakayım bunun...

pizza pişer, kutularlar..

odam da bir açtım kutuyu, yüzüm düştü...adamlar ince, kuru lavaş hamurun üstüne pişmemiş, çiğ ıspanak ve mantar koymuşlar =/

deniz yosunundan sonra kaderde pişmemiş çiğ ıspanak yemekte varmış, insan bari haşlarda koyar lan, ne bu marol gibi eklemişsiniz ıspanağı pizzaya..ki bu pizza değil bence....

** + yeni menu duvarında bir yazı dikkatimi çekti "from now we are using real cheese on sandwich" yani adamlar deyorki, bundan sonra sadviçlerin içinde gerçek peynir kullanıyoruz...Bundan önce ne kullanıyordunuz lan allahsızlar! yani çok defa peynirli sandvi ç almışlığım olmuştu oradan... peynir diye ne kullandınız bunca zaman T.T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder