5 Aralık 2013 Perşembe

Japonya'yı daha çok sevdim

~ Mattarama Suko taşimasu Nasıkio Kimoki :P

Lobide bilgisayar az var, bekleyenlere ayıp olmasın diye hızlıca yazıyorum, yazı şeysi için kusuruma bakmayın kkk konuşma diliyle, dilbilgisiz, aklıma ne gelip, yaşadıysam yazıyorum :D

Japonya'ya daha önce arkadaşlarımla, Busan şehri üzerinden feribota binerek gelmiştim ama elimde kezban gibi poşet taşımamak için, alışveriş yapamadan dönmüştüm Kore'ye :(

Şimdi Türkiye'ye dönmeye vakti yaklaştırığından, aklımdaki şeyleri satın almak için birkaç günlüğüne yine buraya 1.5 saatden biraz fazla uçak yolculuğu yaparak teşrif etmiş bulunuyorum....

Dün gece otel odamdan şöyle bir dışarı baktım :D Newy York City aklıma geldi, sabah kaldıktım sağa-sola daldım, hangi japon sokağına rastgele girdiysem aklıma animeler, video oyunlar geldi, hepsi gerçekmiş lan :S belli oldu adamlar öyle şeyleri nasıl uydurmuşlar, adamlar zaten olayın içinde yaşıyorlarmış :D haa birkaç ay önce hani japonyadan ilginç fotoğraflar diye birşey paylaşmıştık ya, aynı pikachu uçağından bende gördüm, fake değilmiş demekki hahaha kargo uçağından pikachu çıkarttması vardı :D

Arkadaş grubu ile gelmekle, tek başına gelmek arasında baya fark varmış :D arkadaşlarla gelince kakara kikiri, espiriler, komiklikler falan yapınca etrafta olup bitenin pek farkına varamıyormuşsun :D ama tek olunca japonya'nın tadını şimdi anladım :D tek sorun tüm tabelalar herşey japonca, ingilizce kimse konuşmuyor :/ biz geçen sefer nasıldolaştık o kadar anlamadım, grupta japonca bilende yoktu :D bu biraz problem gibi ama neyse amacım belli, Akihabara kkkkkk

Pardon? japonya ile koreyi karşılaştırmak mı? Aişşh -_- bu çok büyük bir hakaret olur lan, bu iki ülkeyi birbiri ile karşılaştırmak Japonya'ya ayıp olur falla bak :D Teknolojisi ile, binaları ile, tarihi ile, bahçeleri ile, sarayları ile, Shibuya isimli mahallesi ile yemekleri ile Japon hatunları ile (bu arada Türk kızları lütfen ülkeyi terk etsin, yerine Japon kızları gelsin kkkk) metro sistemleri ile Japonya bambaşka bir memleket burası vesselaam :D

Japonya havada karada Koreyi öhööm annem facebook'a beni arkadaşı olarak eklemeseydi burada değişik bir kelime kullanırdım da, sonra pencereyi açıp;
komşulara beni çekiştiriyo, işte yetişiin gomşuular melek gibi olom gorelere getti, ağzı bozuldu falan filan kkkkk seviyorum seni kız anne <3

Zaten kaldığım otele yakın bir eski tapınak ve arkasındaki bahçeye falan gittim hemen, malmal dolaşırkende zaman hemen tükendi çabucak...yarın alışveriş yapacaktım ama Yonsei'de korece aynı sınıfı paylaştığım danimarkalı bir arkadaşım burada olduğumu görünce, bana birkaç resim gönderdi :D Bu turuncu kanyonları ve mağaraları görmeden gelirsen ağlarsın bak sonra dedi (onun gönderdiği resimlerden biraz aşağıyada ekliyorum, merak edenler bakabilir) gerçekten etkilendim, hele o uzun bambu ağaçlarını görmezsem çatlarım :D

Yabancı bir ülkede bulunmak insanın kişiliğini değiştiriyor bence, bugün bunu farkettim ben :D Kore insanı çocuklaştırıyo, her mesajın önüne-sonuna kkkkkkkkkkkkkk (ㅋㅋㅋㅋ) eklemesem ölcem sanırım, yapmıycam diyorum ama korelilerle o kadar çok chat yapınca kaçınılmaz yapıyorum kkkkk rahmetli anaannem olsaydı; püü boyun posun devrilsin derdi bana, bu yaşa gelmiş, kaç yaşında adam hala ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ yapıyo diye :P

Japonya ise insana huzur verior, dingilleştiriyor. Ne bilim ağaç yaprakları, o daracık sevimli yollar, tütsü kokuları...ya insan burada gençleşir lan...Şeytan diyo Türkiye'ye döndüğünde tüm sevdiklerini topla, paketle Japonya'ya taşın :D walla insan burada ne yaşlanır, ne sıkıntıdan hasta olur vesselam :S

Pişşt boşu boşuna Kore'ye gitmeyin la. walla bir saray, bi seoul tower, lotteworld falan filan var, başka hiçbirşey yok...Gelin Japonya'ya bi Shibuya kavşağında şöyle bir yürüyün :D mesela geçen arkadaşlarla gelişimizde "Akihabara, the Electric City!" diye bir yere gelmiştik, bence böyle elektronik şeylerden falan hoşlanan bir erkekseniz, orada ölseniz bile üzülmezsiniz söyliyim :S ha birde "Maid Cafe" 'lerede gidin :p perşembe günü yine Akihabara'ya gidiyorum eletronik bişeyler almak için...Kore'de ise "Yongsan Electronics Market (용산 전자상가)" diye biryer var yani Yongsanı Akihabara ile karşılaştırmak bile yani -_-

Otel lobisinden bu kadar ~~ Sayanora, waataşhima sallayamadıma yatarii, zıbar iii :P


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder