4 Aralık 2013 Çarşamba

Aynı renkteki şekerleri yan yana getirip patlatma oyunu

annem "lan 30 yaşında oldun. hala şekerlerle oynuyosun puhaha" diye benimle çok pis dalga geçtiği bir oyun bu şekerleme oyunu :S neymiş millet manitası ile oynuyomuşta ben evde, işte bu oyunla oynuyomuşum, te allam yaa :S

açıkcası başta dandik oyun dediğim ama aynı etkileri benim de yaşadığım, bir süredir herkesi her şeyi zihnimde patlatmama sebep olan oyun bu. bir de şu canların hemen bitmesi olayı çok can sıkıyor. aslında kore'de de bu oyunu çinliler sınıfta, koreliler metroda, otobüs duraklarında durmadan oynuyordu, ben ise pek iplemiyordum. ne saçma şeymiş lan bu diyordum :S böyle üçlü dörtlü renkli eşleştirmelerle tamamlanan topiptop, bonibon, halka şeker jokerleri içeren şeker mi şeker bir oyundan ne anlıyor bu çekik gözlüler diyordum :) he oyunda toblerone yok lan heyecan yapmayın :P

bunu çok oynayınca yolda yürürken insanları patlatabiliyorsunuz.
hani çok tetris oynayınca gözünü kaparsın ve aşağıya şekiller kayar falan ya, bu da onun gibi.

mesela yolda yürürken iki tane kız görüyorsunuz yan yana, bu ikisinin yanından bi tane daha kız geçti mi: bam! :D

hmm bide bu aralar beni depresyondan dağlara taşlara vurduran oyun. olom insan bir kaç hafta aynı bölümde takılır mı lan? 30. bölümü bi türlü geçemedim yaa :(

facebooktaki arkadaşlarımın hiçbir halta yaramadığını, hiçbirinin gözüktüğü gibi yardımsever olmadığını bana gösteren oyunmuşta bu aynı zamanda -_- insan bi-iki can, hediye falan gönderir be :@

sadece facebook üzerinden değil iphone ve android tefonlada oynanıyomuş bu oyun hmmm :D

not: dikkat! bu oyunyoğun şekilde bağımlılık yapar. vaktiniz pek yoksa sakın sardırmayın. işten güçten, eşten dosttan, sevgiliden yavukludan olma sorunu ortaya çıkabilir. bu oyuna ayırdığım vakti; tavlamaya çalıştığım hatuna ayırsaydım şimdi sevgili olmuş, düğün, balayı planları yapıyor olurduk...aman haa bulaşmayın oyuna..ama bi denemek isterim dersenizde aha linki;

https://www.facebook.com/CandyCrushSaga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder