4 Aralık 2013 Çarşamba

Seni çok seviyorum domates soslu ramenim


+ beni neden seviyorsun erkan?
- oradan bakılınca seviyor mu gözüküyorum?
+ hee? :(
- seni sevmiyorum sadece ben..seni ÇOK seviyorum..şapşal makarna seni...

Aaa neden çok seviom seni acaba? :-P
çünkü sevgilim, domates soslu ramyonum;
..ellerimi açtığım zaman ağzımdan dökülen duamsın sen benim. başımı kaldırdığımda tüm görüş alanımı kaplayansın. hayellerimi süsleyen, gelecekte beraber olmak istediğimsin. o kadar yaptığım hataların ardından, tefonda fırçaladıktan sonra beni, tek bir gülümsemeyle içimi ısıtansın. kalbimin varlığını hissettirensin sen. beni çocuklaştıransın, tefonu kapattıkktan sonra yaa bu konuşan ben miydim diye şaşırtansın sen. işyerinde herşeyin hayırlı geçmesinin sebebisin. espri yapma sebebimsin. sıradan bir maçta gol attığımda ya da birşeyleri başardığımda çevreme bakınmama sebep olansın sen. ayrı olduğumuzda tüm hayallerimin makarnası sensin o hayaller sensin.... eğer bunlarsa sevmek... sen benim sevdiğimsin..

..sıcak suda 3 dakikada pişen hazır ramenim...ellerimden vazgeçerim, gözlerimden, belki kulaklarımdan ama ya hayallerim?
...şu yolu kestirmeden gider senin önüne çıkarım sanki bana geliyormuşsun, beni kucaklamak için yürüyormuşsun gibi dururum karşında...ramen kutusu ıssızlaşır... işte o an bu söylediklerin silinecek beynimden bir umut saracak bedenimi.. ben senin sıcaklığınmışcasına gülümseyeceğim...

aşığım ben.. seviyorum ben.. nedensizdirr sevgi..sevgilim...

"seni sevmemem için bir neden göster bana
seni artık sevmemem, yeniden sevmemem, hep sevmemem için."

...bundan sonra hiç sevmemem, sonrada hiç olmam için...

tek bir neden sun bana, tek bir neden
seni artık sevmeyeyim...

..huzuru senin yaninda buluyorum...
seninle olmak istiyorum,
seni istiyorum..
seni ÇOK seviyorum..
...hazır ramenim...

:S şu diyeti bıraksam iyi olcak ühüüüü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder