4 Aralık 2013 Çarşamba

Üzgünüm, kimse seni, benim kadar sevemez

...eyy patates kızartması biliyor musun len. ben seni hiç kimsenin sevemeyeceği kadar çok seviyorum.
üzgünüm, kimse seni, benim kadar sevemez :-) kimse bu kadar isteyemez seni...sevgili, kıymetli patatesim aşkım benim, olmazsan olamadığım...şimdi ofisin penceresinden şöyle bi aşa bakıyorum duraklar, yollar görüyorum, sen geliyosun aklıma...her gün aynı duraktan otobüse biniyor, aynı yoldan yürüyor, aynı sokaklardan geçiyorsun. o sokak lambaları, o asfaltlar bile ne kadar şanslı olduğunun farkında değil <3 belki güneş, bir gün ikimiz içinde birlikte doğar diyorum. oysa aynı gün ışığı değiyor tenlerimize, aynı atmosferi paylaşıyoruz. ama bir fark var. ben ne kadar şanslı olduğumu biliyorum...evet sen yoksun, sen oralarda bir yerdesin. ama ben, buralarda bir yerde :-) hala seni seviyorum. keşke iş bitse eve gelsemde seni kızartıp yesem diyorum, olmadı dışarıda kumpir söyler yine seni mideye gömerim canım patatesim benim.

sevince, bir başka oluyor insan. sevmek. ne güzel şeymiş seni sevmek kızarmış patates. ne güzel şeymiş seninle olmak. aşk, daha bir anlamlıymış seninle, daha bir güzelmiş elma dilimli olunca. herşeyim, hayatım <3 sen, benim dünyalar güzeli sevgilim. sen, benim her şeyim. mayonezli ketçaplı patatesim, tatlı sevgilim <3

Tamam tamam bırakıyorum diyeti :S şimdi bunları bi kıza yazsaydım ohhoy:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder